Uluslararası Pazarlama - İlkeler ve Uygulamalar

Tükendi
Elinizdeki kitabın amacı, uluslararası pazarlamaya yönelmiş firma yöneticileri ile ihracat semineri, firma içi eğitim programı gibi kısa süreli pratik eğitim kurslarına katılanlara, yüksekokul öğrencilerine yardımcı olabilmektedir. Yöntemi ise, konunun genel çerçevesini çizdikten sonra pratik çözümler göstermek ve sırasında örneklerle açıklık getirmektir. Dolayısıyla, kitap hem literatürde ana kavramsal yaklaşımları kapsamakta, hem de kişisel tecrübeleri, uygulamacılara yararı olur umuduyla aktarmaya çalışmaktadır.
Kategori Muhasebe
İş Dünyası-Kariyer
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Ocak 2007
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 9
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 327
ISBN: 9789754580389
Cem Kozlu

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.