Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle

Tükendi
Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin “doğal” bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor. İşte bu kitap “hedef kitle” olarak adlandırılan bu özel tüketici kesime ulaşmanın “yollarını” ve önemini anlatıyor. Kendi küçük, içeriği hacimli bu kitap reklam ve halkla ilişkiler alanında faaliyet gösteren herkes için temel bir başvuru eseri niteliği taşıyor.
Kategori İletişim
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Ağustos 2004
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 4
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 3. Hamur
Sayfa Sayısı: 214
ISBN: 975470712X
Füsun Kocabaş

Füsun Kocabaş Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nde yardımcı doçenttir.

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

Yazarın / Kategorinin Kitapları