Tüketici kimdir? Cebinde parası olan herkes, üretilen her şeyin doğal bir tüketicisi midir? Yoksa her mal ve hizmetin özel bir tüketicisi mi vardır? Üretileni satabilmenin, üretimden daha ciddi problem haline geldiği günümüzde bu soruların önemi her geçen gün artıyor. İşte bu kitap hedef kitle olarak adlandırılan bu özel tüketici kesime ulaşmanın yollarını ve önemini anlatıyor. Kendi küçük, içeriği hacimli bu kitap reklam ve halkla ilişkiler alanında faaliyet gösteren herkes için temel bir başvuru eseri niteliği taşıyor.
Kategori |
İletişim |
---|---|
Cilt Türü | Karton Kapak |
Basım Tarihi: | Ağustos 2004 |
Basım Yeri: | İstanbul |
Baskı Sayısı | 4 |
Ebat: | |
Dil: | Türkçe |
Kâğıt Türü: | 3. Hamur |
Sayfa Sayısı: | 214 |
ISBN: | 975470712X |
Yazar hakkında haber bulunamadı.
Füsun Kocabaş
Füsun Kocabaş Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nde yardımcı doçenttir.
Kullanıcı Yorumları
Henüz hiç yorum yapılmadı.