Gelişen Teknolojiler ve Yeni Okuryazarlıklar

Tükendi
Her ne kadar bireysel gibi görünen okuma-yazmanın sosyal etkileşimle nasıl şekillendiğini gördükçe, okullarda okuma-yazma adı altında verilen derslerin ve çalışmaların ne denli sınırlı kaldığını görmemek mümkün değil. Hele bir de, bilgisayarların hayatımıza girmesi ve insanlığın bilgi ve birikiminin bilgi teknolojileri ile geniş kitlelere ulaştığını da dikkate aldığımızda, bu etkileşimin boyutları daha da belirginleşmeye başlamaktadır. Bununla birlikte, etkileşim temelli öğrenme ve anlamlaştırmanın nasıl olduğunu anlamak ve bu sürecin birleşenlerini inceleyerek, örnek modeller geliştirmek, eğitimciler için yeni bir meydan okuma olacaktır. Değişen dünyayı okumak ve bu dünyayı şekillendirmede rol alacak bireyler yetiştirmek istiyorsak, okuma-yazma kavramının çerçevesini iyi çizmemiz ve içerisinde yer alan değişkenleri de doğru ve zamanlı anlamamız gerekmektedir.
Kategori Makale
Deneme-İnceleme
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: 2005
Basım Yeri: Ankara
Baskı Sayısı 1
Ebat:
Dil: Türkçe
Kâğıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 192
ISBN: 975-6376-63-5
Arif Altun

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

Yazarın / Kategorinin Kitapları